onsdag 9 juli 2008

Everyday stuff

Oh, jag tycker jag tvättar och tvättar och städar och städar. Förgäves i princip..

Okej, tvättat har vi kanske inte gjort överdrivet mycket nu men idag har jag hyrt lilla tvättstugan så nu tvättas, torktumlas och torkskåpas det för fullt!
Valde toppen-tiden 7-12 också så det blev till att vara uppe med tuppen.
Men o andra sidan är man ju klar rätt snabbt också. Gött dä.

Men städat har jag fan gjort hela tiden på sistone, och diskat och diskat.
Jag har börjat få panik om det ser stökigt ut.. haha. Inte alls min grejj egentligen men nått har hänt. Skitjobbigt.
Så nu går jag och städar. För två dagar sen damsög jag och skura hela skiten.. men det ser redan förjävligt ut. Och disken ska vi inte ens prata om, ändå är vi bara två personer. Gah.
Men men, everyday stuff.. Neeeds to be done.
Och det blir så fäääjnt!

Inga kommentarer: