lördag 15 november 2008

Crapig helg..

Ja, helgen har ju hitills varit rätt seg.. Kräkts och spenderat större delen under täcket so far.
Idag mår jag bättre men är fortfarande hängig = trött som en gnu, även om jag faktiskt rört fläsket lite idag.
Vet inte riktigt vad jag ska försöka äta då jag fått order om att inte käka nått som kan vara hårdsmält för magen (!?)
Jaha.. like what? Jag har ingen aning om vad som är hård- eller lättsmält för das mage. Får köra på säkra kort som välling och soppa men är rätt sugen på nått snarrigt.
Nörd som jag är tänkte jag glo på "27 dresses" ikväll.. enbart för att Katherine Heigl (Izzie i Grey's anatomy) spelar huvudrollen, så vi får se om den är nått o hänga i granen.
Just nu försöker jag kolla på "Robins" på svt:s sån här spejsiga play tv grej men den är SNOR-SEG, dock värt att vänta på tror jag.. både Timbuktu och Mia Skäringer är med.. wiihoo.

Nu ska jag sluta töla.
Ciao!

Inga kommentarer: