söndag 23 november 2008

Resumé

Fick samtalet i fredags om att jag fick jobbet. Gött.
Så nu blire full rulle med både jobb och plugg!

Har varit på utbildning i Karlskrona nu hela helgen så jag har inte haft tid till något annat i princip.
Ätit lite, såg en film igårkväll men thats it. I fredags tog jag iofs beslutet att festa loss trots att jag skulle upp till tåget kl halv tio, men jag hanterade det rätt bra ^^
.
Det blev lite vin och trevligt sällskap och sen drog vi ner till kåren och spelade fia med öl och nån tennsticks-lek.
Kom i säng sent men förträngde bakfyllan på morgonen och kom glad i hågen till utbildningen.


Nu är första gången jag kan andas ut sen i fredags, känns det som. Men det har varit roligt, postiv-stress och positivt slit ^^ Ska bli skitkul att börja jobba och jag hoppas vara färdig utbildad så snart som möjligt.
Imorn kväll blir det mer utbildning. Nu ska jag mysa järnet resten av den helg jag har kvar.


Bajs.

Inga kommentarer: