lördag 28 februari 2009

Biomys och jobba

Igår hade jag, lellen, viktor och sofia det mys och gick på bio.
Även om det såg ut att bli en otursdag då vi fick vänta 45 min på pizza och sen tog de inte kort på bion när vi skulle hämta billisarna. Stressa stressa. Haha.
Men det fixade sig, dock fick vi sitta längst fram och ha nackspärr.. men det var mys endå.
Vi såg på "män som hatar kvinnor" av stieg larsson och jag tyckte den var massa bra. Jag fick hålla för öronen och blunda ett par ggr för den var lite vidrig, men massa bra. Jag och Lellen hoppade högt flera gånger.. hahaha.
Måste läsa boken nu!
Efter bion hade jag tio minuter att ta mig till jobbet. Gah.
Hann i tid men var JÄKLIGT stressad när jag kom fram. Jobbade med ooont i magen men på det hela taget var det en mysig fredag ^^

Nu ska jag upp till honey och käka middag och sen blir det party. Viktor fyller 21 imorgon så han sksa firas! Grattis i förskott Vicky!
Hoppas på en toppenkväll!

Pusssss.

Inga kommentarer: