söndag 15 februari 2009

Party och date med Lellen

Idha och Bella!
Gött med pizza på tåget tillbaks hem, när man är bakis ^^

Yeah. I fredags var det tjejfest med jobbet i Karlskrona. Killarna jobbade så att vi kunde festa loss ^^.
Fett nice, haha.
Så jag och Lellen började dagen med en tur på stan och kom hem med sex spritkassar och en matkasse rikare, laddade för fest. För-för-festade med nittio-tals tema och sen var det dax att tåga till kna. Mötte idha på tåget och fortsatte festen där.
Sen bar det av till Linda där alla tjejorna möttes upp för fest med lekar och singstar. Helt perfekt!
Det blev en krogrunda i Karlskrona och jag och idha och bella tog oss lite fett efter massa dans. Vi lurade i folk att vi var från montenegro.. vet inte hur vi lyckades med det men ^^
Somnade gott i soffan hos Linda sen iaf. Haha.

Lördagen började med huvudvärk och vi drog en pizza med massa sås.
Sen drog vi till ÖB för att köpa geléhjärtan. När jag stod och packade påsen med hjärtan var det en man som vinkade till sig mig och jag gick dit för att se vad fan det blev varpå han frågar "How old are you?".
Humm.. "21" sa jag.
Då börjar han smeka mig på låret och frågar "What are you selling?".
WHAT? Ja, jag vette fan. Men men. Spejsigt. Ursch.
På kvällen blev det alla hjärtans dag middag med Lellen, Lisa och Olle. Och det intogs en hel del vin. haha. Det var massa mys.
Fin kväll. Gött mos.

Inga kommentarer: