måndag 2 februari 2009

It's a (tattoo)date!

Jag och min Sandy har bestämt oss för att göra ett gemensamt besök till das tatoo-artist för att märka oss för livet. Yay!
Jag ska göra en rosett på vardera tass, har bara inte bestämt mig för om jag ska ha dem i färg (rosa eller röda) eller inte. Vad tros? Vad tycks?
Det kommer bli fabulous i alla fall.

Jag blir så trött på mig själv.
Efter en period där jag inte kunnat äta typ alls, eller tvingat mig för att jag mått illa när jag ska äta så har jag nu tvär vänt.
Nu håller jag på med middag nummer 2 för att jag är så JÄVLA hungrig. Och då har jag ätit brunch, ordentlig middag, kvällsmat och nu.. ja en till middag.
Crazy.

2 kommentarer:

SaraPirat; sa...

åh, rosetter kommer bli kalasfint! och jag tycker nog dom ska vara i rosa!

Anonym sa...

Yeeeahs Tattoos :D
Vi kommer bli snorsnygga! :D