tisdag 10 mars 2009

En sån jävla bitch

Jag är så trött på mig själv.
Känner mig som en sån jävla bitch hela tiden. Sur och grinig.. irriterad ..helt utan anledning..
Jag liksom kommer på mig själv sitta och irritera mig över saker som inte ens irriterar mig.
Blä. Jag vill vara glader igen.
By the way.. Hostade så jag spydde förut idag. I vasken.
Den är härlig. Fyfan ^^

Idag har jag praktikat. Sjukt kul idag med.
Sen drog jag till Bth för att se när Magnus Uggla invigde den nya hemsidan ^^ så vi parkerade längst fram, framför scenen och det bjöds på skämt och sång. "Värsta grymma tjejen" fick vi höra. Och Nat fick sin autograf som hon längtat så efter. Haha. Så söt var hon, hade hjärtklappning när han entrade scenen.

Ursch. Henning har köpt nått nytt spel till wiiet som han sitter och spelar och jag kommer ärligt att slå in tv:n snart. (kolla, bitch igen) haha. Men seriöst. "Bully" heter det och man ska gå runt och typ mobba folk och slå dem.. och så springer det runt en gubbe och skriker typ "your mama hits better then that", "Jerk", "You are stupid and ugly", "loooser" .. ja.. massa sånt och jag blir galen snart. Kanske ska byta rum? ^^
Sämsta spelet ever om ni frågar mig, men han verkar gilla läget.

Nej, nu ska jag rycka upp mig och bli go och glad som en kexchoklad.
yay.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag var så lycklig. mitt livs moment. hela jag var fylld av energiii.