onsdag 18 mars 2009

Läkarbesök är inte min cup of tea

Ja. Jag fick alltså masa mig iväg till vårdcentralen "Samariten" eftersom sjukvårdsupplysningen berättade för mig att det antagligen var en allergisk chock. Hurra!
Så jag tog en promenad upp till sjukan och fick reda på att jag hade en allergisk chock, infektion i struplocket och inflammerad ryggrad. Jag är mållös.
Men det är inte det bästa som hänt idag.
Jag fick träffa en läkare som skulle ge mig en spruta mot allergin och så när han skulle rengöra området där han skulle sticka så tyckte han tydligen det var läge att dra ett skämt.

Vidrig läkare - Har du pojkvän?
Sofia- (tystnad)
Vidrig läkare- höhö. för de brukar inte gilla när jag sprutar på deras tjejer.
Sofia- (tystnad)

Det roliga är att det är inte första gången som jag har hört att någon helt olämpligt har dragit det "skämtet". Det verkar vara populärt. Vad faaan blir det?????

1 kommentar:

Anonym sa...

FY FAN!! Anmäl honom!