onsdag 25 mars 2009

piercing, fika och spa!

Idag har varit en mycket mycket spejsig dag.
Jag hade tråkig och bestämde mig för att jag behövde piffas till, så jag tänkte att en piercing skulle sitta fint. Har inte känt mig som mig själ sen jag tog ut min förra ^^
Så det blev en sån på förmiddagen och det var en upplevelse vill jag lova.
Det blödde och gjorde himla ont.. (vilket ingen av min tidigare 100 piercingar har gjort) så ett tag trodde jag att det var ute med mig.. men jag överlevde. Puh.
Efter det mötte jag upp nat på stan för en fika i det fria, eller utomhus iaf. Och lellen joinade oss. Det var myyyys.
Jag och honey drog upp till fridhem efter det och hade det spa-igt. Jag permanentade hennes hår och vi fixade naglarna. Så jävla girly-girl men toppen helt enkelt. yeeaah. Ska fortsätta på det spåret imorn och då ska jag färga skallen och so on.
Bilder från dagen kommer imorn.. nu är jag mucho trött och ska sooova.

Gnatt!

Inga kommentarer: