söndag 3 maj 2009

090503

Söndag och trots att jag somnade vid fyra så var jag uppe i tid imorse och började dona med lägenheten. Vardagsrummet och badrummet är helt i ordning nu och köket är på god väg.. sen är det lite kvar att göra i sovrummet, men det mesta är hs studiogrejjer så det vågar jag mig inte på att rigga upp.
Gav mig på att klä om sofforna också, vilket förstörde mina stackars fingrar men var värt det ändå, mycket finare nu. blåttblått. mys.


Sen hade jag inflyttningsfika med natali och
jacob och det var supermysigt. Gjorde minsan både bullar och kakor idag till fikat, fast "drömmarna" vart rätt misslyckade. Men jag försökte iaf, är det inte det som räknas? Tur att bullarna var goda. haha. Vi bestämde iaf att det blir inflyttningsfest i helgen, så det blir monster-fest tycker jag :)


drömmar och bullar med lite rosa klet såklart :)

Funderar på om man ska inviga badkaret ikväll eller inte.. det är värt att tänka på iaf.

Inga kommentarer: