lördag 2 maj 2009

torsdag-lördag

Jao. nu har jag varit himla dååly med uppdatering här. men det har varit rätt fullt upp..
Torsdag var det valborg och vi flyttade ut från kyrkogatan och in på typ.. norra fogdegatan kankse? precis vid stationen iaf och med värsta mysiga innegården :) granne med jocke också. toppen-tummen.
Flytten gick naajs. Hampus, fredrik och jonas var änglar och hjälpte till med typ allt tungt.. eftersom det är allmänt känt att jag inte är starkast i stan så var det helt underbart. Typ allt blev flyttat på torsdagen iaf. Sen hade vi grillning på gården med fredrik och matte. Flintastek och potatissallad.. gryyymt gott. Mer kött. Mer grillning säger jag bara.

Fredagen och 1:a maj så flyttstädades lägenheten ur och flyttade det sista. Sen jobbade jag hela kvällen på harry's, där det var dött som i graven. Inte så kul och jobba då kan jag lova.

Idag har jag försökt fixa i ordning i lägenheten, lite granna iaf. Det är inte toppen att bo bland flyttlådor.. jag blir galen. Men vardagsrummet är snaart fixat nu och resten av lägenheten är kaaaos. Men fixade lite idag, sen fick jag hoppa in och jobba på harry's idag igen och det var inte riktigt lika dålig tmed folk/spel som igår, men det var inte mycket. Så nu är jag hemma igen efter jobbet och har pillat lite med lägenheten och ska nu lägga mig och lyssna ljudbok. Hur sköönt som helst ska det bli. Sängen <3

Imorn hoppas jag att nattis och jacob vill komma över på bullar och spejja på lägenheten. Det vore mys. Därför måste det nog upp tidigt och städa en del.. får väl se hur långt man kommer med det, men hoppas att det blir av :)

GOOODNAATT.

Inga kommentarer: