söndag 10 maj 2009

Helgen

Fredags var det inflyttningsfest och det var skitkul, med massa folk och hål-i-igång :)
Fick en jättesöt ljusmojjs som inflyttningspresent av Sofia och Linus <3
Och efter ett par timmars häng i lägenheten drog vi till kåren som hade 90-talstema med låtar som "Rice'n curry" och nirvana och massa bra. haha. Så det svängdes rejääält ska jag säga. Jag var rätt överförfriskad (illa) så minnet sviker liiite, men bara liiite. Efter kåren var det mer dans på harry's och vi ägde lätt dansgolvet!!
Tack alla fina för en fin fredag.

Efter som jag var lite för fylld i fredags mådde jag som jag förtjänade igår kan jag lova. Jag var död tills typ halv åtta då jag i förd mjukisdress tvingade mig upp till fridhem en svängom. Spydde en gång på vägen dit och en gång på vägen tillbaka. Härligt. Lika bra det tyckte jag. Sen låg jag däckad i soffan hela kvällen och såg på "Butterfly effect". Najjs, minus att jag mådde piss. haha.

Idag vart det plugg dag. Vaknade med typ nackspärr dock, vilket inte var helt tufft. Men efter smörj så är väl nacken nästan okej igen. Nu sitter vi och väntar på att v och h ska sända för soundic ikväll.. haha .. ska bli massa kul och höra. Har burkat upp med fem liter läsk, baguetter och godis. gööttttans.


PUSS!

Inga kommentarer: