fredag 12 mars 2010

Stor nu..

Min lilla kille har blivit stor. Snart är han en månad och när vi var på bvc idag så visade vågen 4020 gram. Han har blivit en liten tjockis! Växt på längden har han gjort också.. inte lika mycket dock.. nu är han 50,5 cm.

Han vill mer än gärna ligga hos mig och äta, så ofta det går så jag fick rådet av barnsköterskan att försöka ge honom nappen emellanåt.
Såg en jätteliten baby i väntrummet och nu får jag verkligen ta vara av "bebistiden" med M för snart börjar han skolan känns det som. hähä.

Grattis babe som fyller år idag. Jag har bakat cheesecake eftersom h inte är mycket för tårta! hoppas den blir goood. Får besök av Emelie o Kalle sen som ska fira h och glo på film.

<3 Puss på er.

1 kommentar:

Fru Evelina sa...

Hihi min kille var större än så när han föddes!!

bodyn är från babykungen.se!