lördag 20 september 2008

Helg o Huvudvärk

Då var det lördag då.

Igår upptäckte vi till vår stora besvikelse att systemet här i Karlshamn stänger kl 19.00 på torsdagar men 18.00 på fredagar. (Whatta f?)
Märkligt, men nu vet vi det.
Så med punkbärs i nävarna vandrade vi på kalas hos en Ola.
Mucho nice.
Jag fick däremot tillbaka min huvudvärk som jag haft från och till ett par dagar och trots mina tappra försök att bota med alkohol så blev det snarare mycket värre än mycket bättre.
Jag fick kapitulera vid två snåret och dog bokstavligen när jag kom innanför dörren. Underbart med säng!

Idag har jag också huvudvärk, litte granna.
Kan bero på ölen.
Kan bero på ..huvudvärk.
Kan bero på att jag inte hittar mina sladdar. 
Vad tror ni?

1 kommentar:

SaraPirat; sa...

jag tror huvudvärken försvinner så fort du hittar sladdarna! :D