söndag 28 september 2008

Tommy o Pamela har hittat hem

Här i karlshamn har man rätt mycket torg- och ståndhandel (eller vad fan det heter) ^^.
Så igår gjorde vi stan och köpte två nya babes.
En palm liknande växt och en söt pelagon med blommor i två olika färger. Wii.
Jag har döpt dem till Tommy o Pamela.
Så nu är det lite grönare och mysigare hemma.
Jag (som blivit utsedd till växt-ansvarig) har ju letat livet ur mig för att hitta sånnahär fina, stora, för golv växter. Men det verkar inte vara något som växer på träd, dock.
Men.. de här får duga tillsvidare, I'm not giving up.

PS. På tisdag är det perimär för Desperate Housewifes och på onsdag för Grey's och jag vet att jag är en tönt men det är fan det bästa som hänt på.. ett tag :) DS.

1 kommentar:

SaraPirat; sa...

mycket passande namn på blommorna! :D hopaps du lyckas hålla dom vd liv!