onsdag 17 september 2008

Soofy's back

Det stämmer Emilie.. Nu var det faktiskt jättejättejätte längesen jag uppdaterade ^^
Dock är jag inte död, jag lever och frodas men däremot har det hänt en hel del sen senaste inlägget.

Jag och min späckhuggare har flytt de värmländska skogarna och slått oss ner närmare Afrika, nämligen i Blekninge och Karlshamn. Detta pga att vi börjat studera naturkunskap/matte samt ljuddesign här och ni kan väl själva räkna ut vem som står för vad..
Båda våra skolor ligger vid havet, så det är jättefint :) och trots att jag saknar alla mina läbbar jättemycket så trivs vi än så länge.
Tänkte jag skulle ge mig ut o fota lite sen så ni kan kolla in läget ni också..

Annars längtar jag jättemycket till jul.
Haha. Men faktiskt.
Dels för att man kan åka hem och träffa alla under en längre period och dels för att jag förhoppningsvis slipper mer matte/naturkunskap och kan börja bli sjuksköterksa. Jag längtar sååååå.
Det har varit rätt jobbigt med skolan, eller det är mycket och göra helt enkelt. Först och främst för att jag kom ner när kurserna varit i gång i tre veckor och sen för att jag måste sluta båda kurserna tidigare då betygen måste vara inne 1 december. GAH.
Så, massa plugg. Och de som känner mig vet ju också hur mycket jag älskar matte.

Näh. Nu ska jag sätta igång.
Återkommer senare med photos.
Älskar er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi vill se photos! :D