tisdag 30 september 2008

Jordens tabbe

Jag har haft ont i huvudet och jag har kommit på att det kan bero på att jag har haft ont i nacke/rygg också så för ett par dagar sen så smörjde jag in mig i Ipren-gojs och det blev lite bättre.
Tänkte ge mig på ännu en kur imorse men bestämde mig denna gång för att testa tiger-balsam ist.
Jordens tabbe!
Först hände det ingenting, det bara stank väldans, typ stack i öga/näsa.. men sen...
Det började med att hela det smorda partiet blev snor-varmt.. det liksom brände som om nån hällt mycket varmt vatten på eller så och sen började det isa som fasen. Så här var det i kanske en, en och en halv timme.
Fy katten. Aldrig mer.

Sen spelade jag o H mario kart och H fick en sån där stjärna så man kan åka på allt/alla och döda och han var bakom min gubbe då jag sa mycket bestämt "dödar du mig nu så gör jag slut".
Han dödade mig. Så... jag gjorde slut.
Får väl se om jag tar tillbaka honom ikväll.. kanske, kanske inte.

Inga kommentarer: