måndag 1 juni 2009

Borta bra men hemma bäääst..

Nu har jag varit sämst med att blogga. Men det har verkligen varit fullt upp.
Gotland, Stockholm, Karlskoga och Kristinehamn. Och än dröjjer det lite lite till tills jag åker tillbaka till Karlshamn igen.
Gotland var najs, fint väder och massa härligt att träffa familjen igen.. det är allt för sällan tyvärr. Vi bodde vid ett litet hus vid havet och gjorde lite utflykter till visby, villa villerkulla och så vidare. Lövely.

Sen drog jag vidare till herr nils karlsson pyssling och efter många om och men så hittade vi varandra.. då båda virrat runt i regnet och letat i typ 100 år. hahaha. Det blev iaf mys med film och fett och vin och det var superduper skoj att ses som vanligt ^^
Lördagen var snooor-varm och festen började tidigt på ballen och senare på kvällen åkte vi in till kristinehamn för hårdrocksfest. De andra tyckte inte jag såg så hårdrock ut i min turkosa lilla klänning så jag fick snällt låna kläder av nisse.. kände mig inte så hådrock ändå dock.. hahaha.
Vi fick skjuts med Peter in till stan och det hände nått mycket spejsigt på vägen kan jag lova.
Vi blev in viftade att stanna av typ 20 poliser som korssförhörde oss om ALLT. De tog ut oss en och en också så alla hade en varsin polis. Snor-obehagligt. Jag var så nervös att jag stod och ryckte i ansiktet också.. haha. och så var man ju lite full så jag stod mest och skrattade.. vilket inte gjorde saken bättre. Underbart. Det var tydligen nån stor fest på G i kristinehamn med massa droger och så, men vi fick till slut köra därifrån ^^

Hårdrocksfesten var skoj men vi rundade av rätt tidigt. Kl ett gick vi ner på stan och åkte karusell och köpte ballonger. Andreas var underbart rolig för han satt bara och skrek att han skulle spy hela tiden. Det tyckte jag var kul. Sen drig vi hem och dagen efter var det dags för 30-årskalas för Kristin fyllde år. Trevlig fest med god mat och så :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Gör kanske det senare.
Bajs!

Inga kommentarer: