tisdag 23 juni 2009

som en hora

jag avfärgade ju skallen igår och fick till en såndär charmig "hor-färg".. kan inte riktigt förklara men jag tror ni är rätt med på vad jag menar? härligt!
drog i en miljon slingor i håret också så nu är det inte riiktigt lika illa, men nära därpå så idag blir det till att steka med massa citron i skallen och hoppas på att det bleker ^^

jag har ju lovat mig nu att när jag fått min naturliga hårfärg ska jag aldrig mer färga det. på sin höjd slingor i antingen lite ljusare, eller mörkare för att spejsa till det eller kanske tona det nån nyas bara. men thats it!
jag är nöjd med mitt beslut och hoppas jag har kontroll nog att fullfölja. haha.

igår fick jag mig faktiskt lite motion. jag gick 6-9 km (vet inte hur lång sträckan är precis) och det kändes bra. ska börja röra fläsket betydligt mer när jag kommer tillbaka hem. sen träffade jag sandra dee på en härlig fika på ballen. hur trrevligt som helst.

<3

Inga kommentarer: