lördag 20 juni 2009

Födelsedags- und midsommarfest.

Igår var vi ju som sagt på fest i Björneborg. Det var både födelsedagsfest för Nils som fyllde 23 år igår och såklart midsommarfest. Nisse fick en jättefin turkos fläkt av oss i gåva.. den var jättesöt ^^(det var bara coop som var öppet så då får man improvisera).
Jag hade iaf en alldeles utmärkt midsommar med många goda vänner, underbar mat and so on. Vi grillade och jag och henning hade gjort supergoda grillspett med kött, kryddig korv, champinjoner, tomat och paprika på och så hade vi majskolv och potatissallad till. Mumms!
Sedan nubbades det, spelades kubb och hade en mycket angenäm kväll/natt helt enkelt.
Tack alla för en fin festivitet.
Däremot var man ju kankse inte på topp imorse kan jag säga och idag har jag gjort precis ingenting. Men jag spar mig till imorn.. för då ska det bli strålande solsken och allt sånt där. Duger gott åt mig.

Puss.

Inga kommentarer: