onsdag 24 juni 2009

Karlstadhäng med kusinerna

Idag så målade jag och henke lite plankor som ska sättas upp på det nya taket över altanen. Det är verkligen hur kul som helst att måla. Sen käkade vi en god lunch och glass på det innan henning drog på arbetet. Han jobbar natt ikväll så det blir till att sova ensam i stora huset. ^^
Jag stack iaf in till karlstad för att träffa mina kusiner som jag inte sett på massa länge. Det var jättemysigt och vi fikade på wayne's med muffins och kaffe. Värsta najs. Vi måste ses mycket mer ofta och jag ska ju försöka ta mig upp till värmland massa i sommar så det hoppas jag vi kan upprepa :)
Sen gick vi lite på stan och jag fick med mig ett jättesöt linne hem från monki. Det är verkligen min favvoaffär och en av många anledningar till att jag saknar karlstad. Fick verkligen hemlängtan när jag var där idag.. man kanske ska tillbaka till kd när man är klar med allt???

Nu ska jag duscha, plocka i ordning, ta mig lite kvällsmat och sätta mig och glo på "boston tea party" med ostbågar.
Pöss.

Inga kommentarer: