torsdag 21 januari 2010

Det börjar bli dax.. att sluta..

Sitter och försöker få ihop en uppsats om olika smärtstillande preparat som vår basgrupp sedan ska presentera ihop i ett stort arbete om läkemedel.
Nu är det bara typ tre veckor kvar tills jag går på mammaledighet. Idag fyllde jag i papprena till försäkringskassan och från och med den 10 feb så ska jag vara mammaledig ett år. Så ett års uppehåll från skolan och sen så ska jag fortsätta T3 på sjuksköterskeprogrammet. Det blir fint det!
Längtar något enormt efter att ta examen och få börja jobba.. men det är inte jätte långt bort nu iaf.

Hoppas ni inte blir jätteuttråkade av allt bloggande om mammaledighet och graviditeten hit och dit. Men så är det ju. Jag är väldigt .. gravid. Haha ^^

Den här dagen har gått väldigt fort. Efter att haft basgruppsmöte så kom jag hem och började skriva på arbetet. Sen tog jag ett lunchbreak och efter det så däckade jag i soffan. I TVÅ TIMMAR! Sen kom H och sa att nu var det dax för middag. Hoppla!
Nu ser jag fram emot en kväll i soffan.. med lite te och mackor och "Succéduon: Anders och Måns". Äntligen någonting bra på tv. Har ni inte sett det så missa det inte, för allt i världen. Klockan 21.30 på SVT 2!

<3

Inga kommentarer: