tisdag 26 januari 2010

Ge oss vår..

..för tusan!
Idag har det iofs varit strålande sol och jag rastade mig själv en stund tillsammans med min ljudbok. Jag har börjat lyssna på "predikanten" av Camilla Läckberg, av någon märklig anledning. Jag är inte särsklit förtjust i vare sig deckare eller Camilla men eftersom jag inte läst någon av hennes böcker tänkte jag iaf ge det hela en chans. Vi får väl se om den bjuder på några överraskningar..
Det var härligt att ta en promenad, även om det var kallt som busen och imorn ska det snöa igen så det kändes bra att ta sig en tur idag!

Igår var vi på besök hos Kalle och Emelie och åt cupcakes och kollade in guldbagge-galan. Mycket gott och mycket trevligt!

På to-do-listan idag har vi
- tvätt
- städning
- diskning
- mat
- plugg

härligt härligt. lika bra att sätta igång även om det känns sådär måste jag säga.

puss!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag lyssnade oxå på den en gång. Det var inte min kopp med te direkt!