onsdag 20 januari 2010

Trötter

Sover riktigt dåligt på nätterna nu så jag har varit trött som bara den de senaste dagarna. Vaknar flera ggr per natt, förmodligen för att jag inte kan hitta någon bekväm position att ligga i (sjukt jobbigt att inte kunna ligga på mage.. som jag jämt gör annars) och ligger vaken flera timmar känns det som.
Snön fortsätter falla över karlshamn. Det har snöat riktigt mycket idag. Sånna dära stora snöflingor. Både bra och mindre kul tycker jag. Längtar riktigt mycket efter vårsolen och det gröna gräset.. men samtidigt är det ju skönt att det inte bara är grått. Snön lyser iaf upp lite.
Jag och Emelie hade tänkt att vi skulle ta en långpromenad idag, men vi var inte särskilt sugna då det snöade på och båda var rätt trötta.. så det får bli en annan dag.
Istället blev det kaffe och kladdkaka med männen. Det dög bra det med!

Till middag stod det stekt fisk, hemma-potatismos och ärtor på listan och det var faktiskt riktigt gött. Förra gången vi skulle göra mos blev det som klister.. men idag var det perfekt.
Det finns inte mycket som slår hemmagjort potatismos!

Nej. Nu ska jag vila lite till, som den trötta och feta säl jag är..
Adjöken

Inga kommentarer: