tisdag 28 oktober 2008

Boston tea party..

Igår började ännu ett av mina favoritprogram nämligen "Boston tea party". Wiho!
Me loves Filip och Fredrik och även om jag tyckte bättre om "High Chaparall" så är det här programet också toppen. Verkligen ett hett tips om ni inte sett det!
Igår pratade de om uppväxten och Filip skulle gissa kuken på tre av sina gamla klasskompisar från gymnasiet och hödstadiet.. och han gissade verkligen rätt ^^ hahaha.
Det tror jag faktistkt inte jag skulle kunna åstakomma och det var ju endå ett par år sen han gick på gymnasiet.
Man fick också veta att man är vuxen när man inte sover länge på mornarna längre (?) haha. Och med länge menade de typ till elva. Massa bra info ^^

Ett annat tips till alla som funderat på att se "Hero", en rätt ny film tror jag. Gör för fasen inte det, det var den sämsta film jag sett och då såg vi bara typ 20 minuter.

Idag får vi besök av Hs mor och det ska bli massa trevligt. Så ikväll blir det goood middag och vin.
Pusskram.

1 kommentar:

SaraPirat; sa...

boston tea party och filip och fredrik är bland det bästa som finns! :D