torsdag 9 oktober 2008

Gott och blandat

Idag har varit lite av varje.
Jag fick ju en tatuering av H i födelsedagsgåva och tänkte jag skulle höra mig lite för angående den idag på ett tattooställe här i stan. De hade väntetid till den andra APRIL.. SNYFT.
Det vette tusan om jag orkar med det. Kanske kan kolla med Karlstad om de har nån tid tills jag kommer hem igen till juletid.. men endå.. träligt.
Ska man vänta o tatuera sig, eller dra en piercing på drop in här? Är fan sugen som tusan. Haha.
Det drar i piercing-tarmen kan jag lova. Vad tycker ni? Vad tycker ni?

Sen så har jag anmält mig som blodgivare idag. Sofia försöker vara god ^^
Haha. Nej, men ärligt. Det känns bra.. skulle aldrig gjort det för ett-två år sen efter som jag har varit riktigt rädd för nålar och så, men det har blivit mycket mycket bättre. Eftersom jag ska bli sjuksköterska kan man inte vara så sjåpig längre.
Så nu tyckte jag att det var dags. Först ska jag dit o ta prover och så, får se hur det går men det blir nog toppen!

1 kommentar:

SaraPirat; sa...

jag tycker du ska göra båda två! ^^ men om du måste välja så tatuera dig. (fast sånt går ju inte ångra.. men jag tycker nog det ändå!)
och på tal om blodgivning, hoppas du inte har får små blodådror som jag :S