onsdag 15 oktober 2008

Going lite mer "höst"



JA! Jag vet att jag har haft som mission att färga-tillbaka-min-naturliga-hårfärg.
Och jag fick det ljusare.
Men det var gult och fult och jag blev galen av att jag var så ful.. så... igårkväll tog jag saken i egna tassar och fixade biffen helt enkelt.


Jag tänkte "HÖST" och så blev det mörkare och brunare. Som hösten är.
Och jag är glad och har helt enkelt accepterat att jag kommer att byta hårfärg efter antingen årstid eller sinnesstämmning och det är helt OK.
Det finns en tjusning med det. Jag är inte störd. ^^

Igår kväll var mys. Pizza + sås med H och Hampus, framför tv:n såklart. Ny hårfärg och sen desperate housewifes och litte tv-spel. Duger gott åt mig för en helt vanlig tisdag.
Hade dock svårt och sova. Låg antagligen och väntade på att jag skulle upp och tvätta. Så, det var en väldigt trött Sofia som kröp ur sängen klockan sju imorse. Men det känns bra det med, då kanske jag kan sova tidigt ikväll istället.

Förmmiddagen har gått åt att fösökt, notera försökt, plugga matte men det går segt framåt måste jag erkänna.
Så, nu ska jag ta en fika med mig själv och lyssna på "Christer" på P3. Världens bästa program v

1 kommentar:

SaraPirat; sa...

christer är det bästa programmet (och så sjunger han ju i världens bästa band! ^^)