tisdag 14 oktober 2008

Tisdag 14/10

Har städar placet så att jag åtminstonde är rätt nöjd och kan nu sätta ner röven och dricka en kopp med svart kaffe. Gött.
Hade bestämt mig för att ta en plugg-fri dag och slappa lite.. Nu är jag klar med städningen så.. tiden har sprungit iväg och klockan är redan fyra.
Igår hittade jag en skog och ett eljus-spår så jag planerar att dra på mig en tjocktröja och ipoden och gå en riktigt lång promenad samt lyssna på HÖG musik. Kan bli mys. Behöver verkligen röra fläsket.


Jag är ett stort fan av "Hipp Hipp". Tyckte det var sjukt bra när det gick och har båda säsongerna på dvd. Igår bestämde jag och H oss för att se "Morgan Pålson-filmen" (vad den nu heter) och den var.. sådär måste jag säga. Inte alls lika amazing som "Hipp Hipp".
Iofs är Morgan typ den tråkigaste karaktären i "Hipp Hipp" men endå.
Skrattade några gånger och ja, den var sådär. Lite besviken.

Pågrund av att flera grannar bokat upp hela dagar i tvättstugan så blev det så att när jag typ i torsdags skulle boka tävtttid fick jag inte en tid förens imorn, kl 07.00. Så imorn blir det upp Tiiidiigt. Funny Bunny.
Blir läggdax tidigt ikväll, men först blir det "Desperate Housewifes".. It's really Snor-bra.
Pusss!

Inga kommentarer: