måndag 27 oktober 2008

Firealarm och hemska drömmar!

Igår drog brandlarmet igång like crazy utan anledning. Spännande.
Så H var där o drog, men sen slutade av sig självt ändå liksom.
Hoppas verkligen inte det drar igång sådär mitt i natten. Haha ^^.

I natt drömde jag bara massa hemskheter och alla fick cancer eller dog på annatvis. Det var verkligen obehagliga drömmar. Ursch.
"Dammit att jag inte har kvar min drömtydningsbok" tänkte jag när jag vaknade. Misstänkte att det kan ju inte vara positivt att drömma att ens vänner/bekanta dör alternativt får cancer. Jag spejjade lite på internet och hittade ett par sidor där man kunde söka på drömmar och få de tolkade och blev faktiskt väldigt förvånad över det som stod:
Sjukdom =
Som så mycket annat i drömmens värld är tolkningen den rakt motsatta. Drömmer du att du eller någon annan är sjuk skulle det alltså betyda hälsa och ett långt liv. (haha. det var som attan!)
Död=
Din egen, det väntas en förbättring. Är det någon annans så förebådar det en födsel. (minsan. nån ska födas!)
Så ligger det alltså till.

Tjenis!

Inga kommentarer: