onsdag 8 april 2009

Bye bye karlshamn, eller lägneheten iaf.

Imorn tar jag en paus från livet och drar till gbg, eller kode (har noll koll på vart det ligger.. men typ.. gbg) med J.
Ska slagga på fridhem ikväll så jag tar farväl av lägenheten nu idag. Måste packa, städa och diska och ha mig. Så det inte blir ett helvete att komma in i lägeneten sen igen. haha.

Packa är ju inte min gren kan jag lova.
Jag packar ALLTID alldeles för mycket. När vi åkte till bullen en vecka hade jag praktiskt taget med hela garderoben.. sen använde jag mest Issas kläder eller typ samma shorts hela veckan. Typiskt mig. Så.. jag har lite pack-ångest måste jag säga.
Speciellt när jag har en bag som rymmer rätt mycket. haha. Hmm.. fan då.
Men får väl ta tummen ur och sätta fart så jag är klar innan skymmningen.
Hejdå karlshamn, för den här gången.

vink vink.

Inga kommentarer: