fredag 10 april 2009

Utflykt och shopping.



Vi drog iväg på utflykt mot stan med shopping i sikte och det blev en väldigt lyckad dag. Jag har fan sår under fötterna känns det som, så mycket har jag gått. Eller så kan det vara så att jag har sämst skor med det vägrar jag erkänna isf. Kombination kanske?
Först sprang vi runt i massa affärer iaf och jag hookade en bikini som var prio ett (då mina 100 andra bara förvunnit hux flux :/ ) så jag fick tag i en massa fin som är på den där bilden. Ser lite 70tal ut vilket jag gillar hårt. najsbajs. Jag fattar inte. VAR ENDA GÅNG jag testar bikini så kommer nån in i provrummet.. vad är grejjen. så även idag såklart. Morr.
Sen köpte jag en underbar klänning också <3

Shoppingen fortsatte på IKEA och jag fick en strålande idé. Att köpa tyg så man kan sy egna gardiner. Sjukt mycket snyggare tyg finns då plus att det blir mycket billigare. Så jag köpte nått hippie/psyko tyg som ni ser på bilden där uppe och det ska bli fina panel-gardiner. helt bra bra. massa bra, toppen bra. På IKEA fick jag även en korv i mig. Den var inte illa. Mycket klet. Superduper.

Inga kommentarer: