måndag 13 april 2009

Stenugnsund.

Vi tog en utflykt till stenugnsund för lite mera shopping.
J shoppade loss på jacka och klänning och jag köpte en massa najs klänning jag med. göttans.
Nu är man två klänningar och en bikini rikare.
That's töppentummen.
Dock blev jag helt död efter utflykten. Skulle lätt kunna sova ett par timmar. Men det är ju inge skoj. Sova kan man göra när man kommer hem.

Imorn åker vi tillbaka till Karlshamn.
Är inte alls sugen på att sätta mig på ett tåg en hel dag. Speciellt inte eftersom jag tycks ha fått tillbaka min åksjuka. Var hur åksjuk som helst när jag var mindre, men det har blivit mycket bättre på senare år.. Men.. ja.. nu tycks det vara tillbaka. Blä!
Får jag sitta vid toan imorn med så hoppar jag banne mig av tåget.
Men så är läget. Imorn är det hej livet igen, efter en härlig paus i gbg.

Inga kommentarer: