söndag 5 april 2009

Gårdagen.

Igår tog jag och h en tur på stan och sen drog jag upp till fridhem för en heldag/kväll med min kvinna. Vi stekte/såg på bra skit/åt massa god mat/snackade gojja och hade massa skoj helt enkelt.
Jag bestämde mig för att hänka med ner på harry's helt nykter faktistkt och det va
r mycket spejsigt kan jag lova. haha. Träligt att varken ZZ eller Han var där, men det gick endå ^^
Vi spelade fyra i rad/boule och tänkte på finns
i sjön men skippade det. hähä.
Mr Q kom och snackade loss och de var massa skoj och han lärde mig även att göra det här som jag har kämpat med i år och dar, hähähä. men nu kan jag.. woohoooo.



Sen fick jag en vän som var sjöman. Det tyckte jag verkade hur spejsigt som helst. Det kanske vore nått? Nångång sådär. kankse. nej. men endå..
Livscoach är också något som är lite av min våta dröm numera. Både att han en och vara en. Hur ballt som helst. Nån som är ombord? :)
Jao. Det var väl lördagen det. Dög helt klart åt mig och jag stupade i säng vid tre snåret. Me likes.


xoxo

Inga kommentarer: