fredag 10 april 2009

What a niight.

Ja, jisses. Det blev inte mycket till skönhetsssömn inatt kan jag lova.
Så idag får jag vara oskön. Hoppas göteborg kan leva med det.

Vi var rätt sargade efter gårdagens resa så vi förflyttade oss till säng och tv vid.. halv ett snåret kanske. Precis när jag somnat, vid 02.00 AM så ringer jooos mobil och jag hinner bara tänka "neej, vad är det för idiot som ringer nu?" samt fyllas av lite panik, som jag jämt gör när mobilen ringer mitt i natten (tror alltid nån har dött typ).
Men hon räcker mobilen till mig. >_<
En snor-full håkan känner för att tjata lite sådär och vill veta att jag lever precis vid den tiden.. härligt härligt.
Så efter det är jag pigg igen.
Nästa gång jag precis somnat gör johanna det igen.. hon ropar "HUUR" helt plötsligt.. varpå jag säger "johanna.. vad blir det nu?"
Då har johanna drömt att jag ska marineras och ligger brevid henne med vitlöksklyftor och blomkål och brödbitar. hahaha. seriöööst?

Så, nu är kl nästa dag och både hon och jag ligger här i sängen och är pretty jättetrötta. Men solen skiner så om inte alltför länge ska vi ut och "göra stan". naaaajs.

XOXO

Inga kommentarer: