lördag 11 april 2009

Påskafton juh.



Påskafton och lots to do. Först måste jag bara skryta över de fina äggen som vi målat. De blev sjukt snygga och jag kan bara summera det hela med att.. jag är bäst. Gör pretty.

Sen har vi lagat påsklunch jag och winnie. Med massa godsaker : paj, lax, ägg, skinka, potatisgratäng, potatissallad, sill, köttbullar och prinskorv och ja.. allt det där som hör påskbordet till. Det blev en hur god middag som helst och min mage är massa mätt, mildt sagt.

Annars har påskafton mest gått ut på att steka våra kött i solen. Det är stekande sol här och det har verkligen varit sommarvärme idag. Hur underbart som helst. Jag gillar verkligen läget. Sola är en av mina favorithobbies. hihi. Så hoppas verkligen att solen tänker lysa imorn med.
Stek mig! :D
Nu tror jag det mest att det blir kaffe och häng, sen hörde jag något om en fem-kamp.. kan gå hur som helst känner jag. haha.

Later!

Inga kommentarer: