torsdag 9 april 2009

Drar från stan över påååsk


Vi drar från stan över påsk. jag gillert!

Nu har vi lämnat Karlshamn för några dagar.
Vi drog 10.30 i förmiddags och med allt för mycket packning och massa matsäck hoppade vi på das train.
Första stoppet var Lund, där jag i en mörk tunnel blev tacklad helt oprovocerat by the way.. inte alls najs men förövrigt trevligt med lite paus från allt åka tåg. Lunch i skåne och sen hoppade vi återigen på tåg, mot göteborg. Tåget var helt fullsmockat så vi fick snällt sitta på golvet/fönsterräcket utanför toan vilket inte var det bästa jag varit med om. Satt och balanserade i ett fönster i typ två timmar. Suck. Men men. Sista timman fick vi iaf sittplats, jag var lyrisk ^^
Nu är vi framme och det var hur gött som helst att sätta ner tassarna på fast mark där solen lyste och stekte. Wunderbaaar.

Åt en massa underbar middag med tacos och det var lätt det bästa idag. Hur gott som helst.
Gött mos att vara framme och det kommer nog bli en supernajs påsk tror jag. Vi har redan fått varsitt påskägg, kan det bli bättre? Näääh.

Ps. vet inte alls vad mitt problem är, har snackat skånska typ hela kvällen. ds.
Pusss!

Inga kommentarer: