söndag 5 april 2009

Värsta dagen på länge.

Denna fredagen var inge vidare måste jag säga.
Allt, allt, allt gick fel typ.
Alla har helt ballat ur. underbart.
Sjuk och jobbade på kvällen också vilket inte var någon hit kan jag lova. Satt och hostade som ett as emellan spelen. asnajs verkligen ^^
Vaknade mitt inatten och hostade mig igenom en attack på toan varpå jag får syn på mig själv i spegeln och inser att jag har världens fläskläpp på underläppen. vafan? ingen aning hur jag fått den men det var verkligen jättesexigt iaf. verkligen.
då var droppen nådd. no way att jag jobbar lördag tänkte jag, när jag ser ut så här .. haha. och som tur var fick jag ledigt på lördagen iaf.

Underbara fredag <3
En paus liten paus från det här vore amazing.


PS. Klitoris är ingen skraplott. Fredagens visdoms ord som vi alla kom överens om hos Lellen. DS.

Inga kommentarer: