lördag 11 april 2009

Fem-kamp och pistolskytte <3



Eftermiddagen/kvällen fortsatte med att vi hade femkamp som sagt. Haha. Det är baske-mig kul att leka massa lekar, varför gör man inte det oftare? Först lekte vi den när man ska ta sig runt på skidor i lag ni vet.. på samma skidor och springa en bana, sen sprang vi med grodfötter (som ni ser på bilden här över).. Ji
mmy såg hysteriskt rolig ut när han sprang med benen typ uppe vid öronen haha. Gren tre var dragkamp, sen "norsk fylla" och sist prickskytte.
Klart lag Sooofy vann. Hihi..


Det började med att vi sköt med luftpistol och det var asskoj. Sen togs riktiga pistolen fr
am och jag höll verkligen på att skita ner mig för jag var så rädd innan jag skulle skjuta.. den lät som satan. Jag var liiivrädd. Men jag testade till sist att skjuta (med pistolen på bilden här över) och jag blev helt kär. Fykatten vad kul det var. Fick värsta kicken.
Sen stog jag och johanna och sköt länge :) hur kul som
helst.
Sen togs stora geväret fram men då fegade jag faktiskt ur för man typ flög bakåt när man sköt och jag skulle med all säkerhet flugit som en vante.
Men pistolskytte alltså. Grymt kul. Jag vill ha en pistol ^
^



Stay tuned.
XOXO

Inga kommentarer: